
ABONAMENT
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA (FAQ)
Czym jest abonament na sok, zwany również subskrypcją?
Abonament to regularna dostawa wyjątkowych soków Rezerwat Jabłek, w poręcznym opakowaniu typu “Bag in Box”. Ty wybierasz smaki, decydujesz ile kartonów 3L i jak często otrzymywać. Potem podpinasz płatność i wybierasz sposób dostawy – zawsze darmowej – a resztą zajmiemy się my! Cyklicznie pobieramy opłatę i wysyłamy do Ciebie wybrany pakiet soków. Pomiędzy kolejnymi dostawami masz możliwość zmiany preferencji, czyli ilości kartonów soków (Pakiet), częstości dostaw (Dostawa), oraz smaków soków (Smaki). Możesz również zawiesić subskrypcję lub zrezygnować z niej całkowicie.
Czy mogę posiadać więcej niż jeden abonament?
Oczywiście! Możesz posiadać dowolną ilość abonamentów, które możemy wysyłać pod różne adresy – do Twojego domu, Twoich najbliższych, czy do Twojego biura. Niezależnie do tego pamiętaj, że w ramach każdego abonamentu możesz zamówić różną ilość soków, z różną częstością i w różnych konfiguracjach smakowych. Tak jak chcesz.
Skończyły mi się soki przed kolejną dostawą - co mogę zrobić?!
Nic się nie martw! Masz możliwość awaryjnego domówienia soków w formacie Bag in Box z poziomu Konta Klienta – przycisk: “Domów soki”. Warto też zastanowić się nad zmianą pakietu (na większy) lub częstością dostaw (co 2 tygodnie), co można zrobić z poziomu Konta Klienta – przycisk: “Zmień abonament”.
Czy mogę modyfikować swój abonament?
Oczywiście! Pomiędzy wysyłkami, w ramach każdego abonamentu, możesz zmienić ilość dostarczanych soków, częstość dostaw, a także konfiguracje smakowe. Wprowadzone zmiany w abonamencie będą uwzględnione już przy kolejnej dostawie.
Czy mogę zawiesić swój abonament?
Oczywiście! Wystarczy, że wejdziesz na Konto Klienta i uruchomisz opcję “Zawieś abonament” na jeden okres rozliczeniowy. Po tym czasie wracamy automatycznie!
Czy mogę anulować swój abonament?
Tak, choć mamy nadzieję, że to ostateczność, z której nie skorzystasz. Korzystasz z abonamentu bez długoterminowych zobowiązań, czyli płacisz tylko wtedy, kiedy korzystasz z naszej usługi. Masz możliwość zrezygnowania w każdej chwili poprzez opcję dostępną na Koncie Klienta, do 24 godzin przed pobraniem płatności za kolejny okres. Po tym czasie rezygnacja będzie dotyczyć następnego okresu rozliczeniowego.
Jakie soki, tj. jakich odmian, dostępne są w ramach abonamentu?
W tym sezonie oferujemy dwa smaki do wyboru:
Idared (Półsłodki) – Silny aromat gruszki w syropie, w smaku przypomina dojrzałego żółtego melona, nuty gruszki i czerwonej porzeczki z jej delikatną cierpkością.
Melrose (Słodki) – Intensywny aromat nektarynki, smak pełny z wybijającą się nutą świeżej brzoskwini i ananasa, na finiszu delikatna kwasowość oraz przyjemna goryczka, przypominająca pestkę zielonego winogrona.
W jaki sposób realizowana jest płatność za abonament?
W trakcie składania zamówienia, przy określeniu sposobu płatności, zostaniesz poproszony o podanie danych jak dla płatności kartą płatniczą oraz o zgodę na cykliczne pobieranie opłaty za abonament. Potem, my automatycznie pobieramy płatność i wysyłamy do Ciebie paczkę, a Ty delektujesz się regularnie dostarczanymi sokami.
W jaki sposób realizowana jest dostawa soków w ramach abonamentu?
Dostawa do paczkomatu lub kurierem – Ty wybierasz! Pamiętaj, dostawa zawsze wliczona jest w cenę abonamentu, nie ponosisz żadnych, dodatkowych kosztów z tym związanych.
Czy mogę zamówić abonament na Firmę?
Oczywiście! Wystarczy, że w komentarzu do zamówienia wyrazisz taką chęć i podasz nam numer NIP.
Czy mogę zamówić abonament razem z innym produktem oferowanym w sklepie on-line Rezerwat Jabłek?
Niestety nie jest to możliwe. Zachęcamy do składania osobnych zamówień w Sklepie Rezerwat Jabłek. Pamiętaj jednak, że jako nasz Subskrybent dostajesz dodatkowe rabaty na naszą regularną ofertę, czyli na wyjątkowe soki w butelkach – aktualne promocje dla Ciebie jako subskrybenta zobaczysz w naszym sklepie internetowym.
Co muszę zrobić, aby otrzymać kolejną przesyłkę z sokami w ramach abonamentu?
Nic! Naprawdę 🙂 na początku wybierasz pakiet i dodatkowe preferencje, czyli częstość dostaw i smaki. Następnie my dbamy o wszystko, a Ty cieszysz się systematycznie dostarczanymi sokami.
Co się wydarzy, jeśli nie będzie odpowiednich środków na mojej karcie?
Spokojnie 🙂 Po nieudanej próbie pobrania opłaty, jeszcze 3 razy, w przeciągu 7 dni, spróbujemy tę opłatę pobrać i dopiero jeśli wtedy na Twojej karcie nie będzie wystarczających środków, abonament zostanie anulowany. Nic się nie martw – zawsze możesz ją wznowić, wystarczy, że wejdziesz na Konto Klienta i tam aktywujesz na nowo abonament. Pamiętaj, że na Koncie Klienta masz też możliwość zmiany podpiętej karty płatniczej.